Vrijdag 5 juni was ik bij de voorstelling van Romijn Conen in het parktheater in Eindhoven. De voorstelling Vallicht heeft mij diep geraakt. Zelden heb ik theater meegemaakt dat zo eerlijk, kwetsbaar en intens binnen komt. Met zijn indrukwekkende spel weet Romijn Conen gevoelens bloot te leggen die vaak moeilijk onder woorden te brengen zijn. De voorstelling balanceert tussen licht en donker, hoop en verlies, en doet dat met een bijzondere schoonheid en oprechtheid. Ik was van begin tot eind geboeid en ontroerd.
De beelden, de woorden en de emotionele kracht blijven nog lang nazinderen. vallicht is niet alleen een voorstelling, maar een ervaring die je meeneemt, raakt en nog lang bij je blijft. Een prachtige, indringende en onvergetelijk mooie theateravond. Romijn, intens veel dank voor het delen van jouw verhaal. Ik was al fan van en ben dat alleen maar meer geworden. Veel liefs en alle geluk voor de toekomst.